نمایه نویسندگان

آ

  • آخوندی یامچی، فیروزه اثربخشی استفاده از کلاس‌های هوشمند بر بهبود اختلالات خواندن و سیالی کلامی کودکان دیرآموز [دوره 3، شماره 6، 1400، صفحه 15-30]

ا

  • اسدی، آتنا شناسایی و کاهش چالش ها و موانع ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان در فضای مجازی [دوره 3، شماره 6، 1400، صفحه 77-88]
  • اسدی، نادر اثربخشی استفاده از کلاس‌های هوشمند بر بهبود اختلالات خواندن و سیالی کلامی کودکان دیرآموز [دوره 3، شماره 6، 1400، صفحه 15-30]
  • افتخاری راد، زینت اثربخشی آموزش شطرنج بر تقویت حافظه دیداری و بهبود توجه دانش آموزان پسر پایه پنجم دبستان [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 28-37]
  • امیری، مسلم بررسی نقش انگیزش شغلی در پیش بینی سبک های تدریس کلاس درس معلمان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 63-74]
  • ایرانمنش، زهرا روایت معلمان از ادراک دانش‌آموزان از داستان‌های کتاب‌های فارسی دوره دوم ابتدایی [دوره 3، شماره 6، 1400، صفحه 1-14]

ب

  • براتعلی، مریم تاثیر استراتژی‌های یاددهی-یادگیری مغز محور (B.B.L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش‌آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 18-27]

پ

  • پاک مهر، حمیده ارتقای آموزش فضای اخلاقی؛ نقش میانجی جو اخلاقی ادراک شده در رابطه رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 6، 1400، صفحه 66-76]
  • پورکریمی هاوشکی، مجتبی بررسی و تبیین علوم تجربی و چگونگی آموزش آن در دوره ابتدایی از منظر صورت‌گرایی ارسطو [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 51-62]

د

  • دهقان منشادی، منصور تاثیر آموزش خویشتن‌داری به شیوه فلسفه برای کودکان برخودکنترلی دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 38-50]
  • دواتگری اصل، هانیه اثربخشی استفاده از کلاس‌های هوشمند بر بهبود اختلالات خواندن و سیالی کلامی کودکان دیرآموز [دوره 3، شماره 6، 1400، صفحه 15-30]

ر

  • رییسی، حمید بررسی کمی و کیفی عناصر اصلی کتاب فارسی پایه اول دبستان با توجه به نقش آنها در تدریس معلمان : مطالعه ترکیبی [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 1-17]

ز

  • زارع، مرجان تاثیر استراتژی‌های یاددهی-یادگیری مغز محور (B.B.L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش‌آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 18-27]
  • زعیمیان بافقی، ملیحه ارتقای آموزش فضای اخلاقی؛ نقش میانجی جو اخلاقی ادراک شده در رابطه رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 6، 1400، صفحه 66-76]

س

  • سجادیان، نرگس تحلیل محتوای کتاب هدیه‌های آسمان دوره دوم ابتدائی بر حسب مؤلفه‌های خودآگاهی [دوره 3، شماره 6، 1400، صفحه 31-40]
  • سلحشوری، احمد تحلیل محتوای کتاب هدیه‌های آسمان دوره دوم ابتدائی بر حسب مؤلفه‌های خودآگاهی [دوره 3، شماره 6، 1400، صفحه 31-40]

ش

  • شفیعی، فاطمه تاثیر آموزش خویشتن‌داری به شیوه فلسفه برای کودکان برخودکنترلی دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 38-50]
  • شفیعی، مریم بررسی کمی و کیفی عناصر اصلی کتاب فارسی پایه اول دبستان با توجه به نقش آنها در تدریس معلمان : مطالعه ترکیبی [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 1-17]

ص

  • صابری، رضا روایت معلمان از ادراک دانش‌آموزان از داستان‌های کتاب‌های فارسی دوره دوم ابتدایی [دوره 3، شماره 6، 1400، صفحه 1-14]
  • صادقی سرچشمه، محمد صادق نقش آموزش در دوره ابتدایی در حفظ محیط زیست هر منطقه [دوره 3، شماره 6، 1400، صفحه 55-65]

ع

  • عباسی، زهره اثربخشی آموزش شطرنج بر تقویت حافظه دیداری و بهبود توجه دانش آموزان پسر پایه پنجم دبستان [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 28-37]

ق

  • قادرپور، ثریا تجربۀ زیستۀ معلمان دوره ابتدایی از دلایل افزایش خشونت علیه معلمان [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 75-89]

م

  • محمدی، مریم بررسی نقش انگیزش شغلی در پیش بینی سبک های تدریس کلاس درس معلمان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 63-74]
  • محمدی، ناصر نقش آموزش در دوره ابتدایی در حفظ محیط زیست هر منطقه [دوره 3، شماره 6، 1400، صفحه 55-65]
  • مددی ماهانی، محمدرضا مولفه های ذهن فلسفی و کاربست آن در روش‌های آموزشی معلمان ابتدایی [دوره 3، شماره 6، 1400، صفحه 41-54]
  • مرتضی نژاد، نیلوفر تجربۀ زیستۀ معلمان دوره ابتدایی از دلایل افزایش خشونت علیه معلمان [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 75-89]
  • موحد، احمد اثربخشی آموزش شطرنج بر تقویت حافظه دیداری و بهبود توجه دانش آموزان پسر پایه پنجم دبستان [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 28-37]

و

  • ویسی، امید بررسی نقش انگیزش شغلی در پیش بینی سبک های تدریس کلاس درس معلمان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 63-74]

ه

  • همتی، حمیده تاثیر آموزش خویشتن‌داری به شیوه فلسفه برای کودکان برخودکنترلی دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 3، شماره 5، 1400، صفحه 38-50]